Konkurs z książką. Wyniki!!!

Uwaga, uwaga - ogłaszam wyniki konkursu z książką! 

Jak pamiętacie zadaniem było pokazanie lekkiego, wiosennego dania. Dostałam od Was kilkadziesiąt propozycji i przyznam, że jedna lepsza od drugiej. Były sałatki, dania główne, koktajle a nawet desery. Prawie wszystko w lżejszych niż normalnie wersjach. Zadanie wyboru laureatów nie było łatwe. 



Do wygrania były 3 egzemplarze książki Konrada Gacy "Kuchnia fit" i zaraz dowiecie się do kogo pojadą.

Nie przedłużajmy więc i pogratulujmy zwycięzcom.

A są nimi:

Helena bo narobiła mi niesamowitej ochoty na domowy paprykarz;
Neblina bo uwielbiam kremowe, jarzynowe zupy a jeśli są w pięknych kolorach to tym lepiej;
Mateusz Babicki bo kurczak w szpinaku pokazuje, że danie fit może być pożywne nawet dla faceta

Laureatów proszę o przysłanie do mnie na adres mailowy izapyzakulinska@gmail.com swoich danych teleadresowych (adres razem z kodem pocztowym i numer telefonu). Ja przekażę je agencji Synertime, która wyśle Wam nagrody. Na dane czekam 7 dni.

Wszystkim dziękuję za udział w konkursie i pyszne propozycje. Nie zniechęcajcie się tym, że wygrał ktoś inny. Wszystkie przepisy były świetne, ale książki miałam do rozdania tylko trzy.


                            Pozdrawiam Was serdecznie!

                                                                                      Pyza


1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger