Koktajl gruszkowy z kiwi i groszkiem

Będzie zielono, soczyście i zdrowo czyli proponuję pyszny koktajl na śniadanie albo przekąskę.

Ostatnio często coś miksuję i wypijam szybko bo to dobry sposób na fajny posiłek a jego przygotowanie zajmuje zaledwie kilka chwil. W domu zawsze są jakieś owoce, warzywa i coś zielonego więc wystarczy wrzucić kilka składników i zmiksować.

Zrób sobie także koktajl szpinakowo-jabłkowy ze słonecznikiem


Koktajl owocowy z kiełkami zielonego groszku

czas przygotowania: 5 minut
składniki na 1 porcję:
  • 1 duża gruszka
  • 1 dojrzałe kiwi zielone
  • sok z jednej limonki
  • garść kiełków zielonego groszku
  • ok. 50 ml zimnej wody mineralnej
 Wolisz rano porządne śniadanie? Może zasmakują Ci małe frittaty z zielonym groszkiem


Jak przygotować koktajl owocowy z kiełkami groszku?

Gruszkę obrałam bo miała grubą skórkę, ale nie trzeba koniecznie tego robić - wystarczy dobrze umyć owoc. Skórka kiwi jest nieprzyjemnie włochata więc je trzeba obrać. Owoce pokroiłam na mniejsze kawałki i wrzuciłam do wysokiego naczynia. Dodałam sok z limonki, kiełki zielonego groszku i troszkę bardzo zimnej wody. Całość zmiksowałam na gładki koktajl. Wypiłam zaraz po przygotowaniu.

Było pysznie! 


3 komentarze:

  1. Wygląda wyśmienicie, przygotowałem i równie super smakuje, dzięki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest tak piękne, że mogłabym je sobie wydrukować i powiesić na ścianie zamiast obrazu. Te kolory!
    A koktajl z pewnością pyszny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger