Skąd czerpiemy wodę ?

Wśród wielu osób panuje mylne przekonanie, że woda jest jedynym narzędziem prawidłowego nawadniania. Jest to błąd, bo nie tylko woda i płyny nawadniają, ale także pokarm np. ryby mogą zawierać, aż 80% wody ! Zapoznajcie się z poniższą infografiką, aby wiedzieć więcej.

Żeby dowiedzieć się jeszcze więcej kliknij na obrazek 


 Zastanawiacie się czy dostarczacie swojemu organizmowi codziennie odpowiednią ilość wody ? Woda jest nam niezbędna a jej przyjmowana ilość wpływa na nasze zdrowie i kondycję - warto o tym pamiętać. 

4 komentarze:

  1. Wszyscy o tym mówią, wszyscy o tym wiedzą, ale nie każdy się stosuję :) A przecież woda usprawnia prace naszego organizmu. Bardzo fajnie, że zwróciłam uwagę na to, że np. w jajku też jest woda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to ja chyba przesadzam z tą wodą. Potrafie wypic do 4l dziennie oprocz jedzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy organizm potrzebuje wody nieco inną ilość więc jeśli dobrze się czujesz i nie puchniesz to chyba wszystko w porządku :) a przy okazji możesz o tę kwestię zapytać swojego lekarza :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger