Dziękuję ...

Wczoraj dostałam od Was dużo życzeń zdrowia i szybkiego powrotu do formy. Dobre myśli doleciały w ilościach hurtowych i dziś już mi dużo lepiej - wracam do żywych i nawet w kuchni pięknie pachną migdałowe muffinki. Jest szansa, że jutro zagoszczą na blogu. 

Ja tymczasem jeszcze wypoczywam ciesząc się nagrodą jaka do mnie rano dotarła. Wygrałam ją przepisem na pasztet i zdobyłam jedną z pięciu równorzędnych nagród w konkursie sponsorowanym przed sklepy DUKA. Przepis znajdziecie w nowym magazynie „Kitchen life” na sezon: Zima 2012 , można go też dostać w salonach Duka. 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie

Pyza  



5 komentarzy:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger