Sałatka z kalafiora

Pysznie, kolorowo i całkiem zdrowo - taka była moja sałatka. Była bo już została zjedzona, ale chętnie ją powtórzę już niedługo bo wszystkim smakowała.


składniki:
  • 1/2 niezbyt dużego kalafiora
  • kilka liści sałaty
  • 1 strąk papryki czerwonej
  • 200 ml jogurtu naturalnego
  • 1 - 2 ząbki czosnku
  • kawałeczek papryczki chili
  • 1 - 2 łyżki posiekanego koperku
  • do smaku: sól, pieprz biały mielony

sposób przygotowania:
Chili posiekałam, czosnek przecisnęłam przez praskę. Dodałam je do jogurtu razem z koperkiem, wymieszałam i doprawiłam do smaku. Kalafiora opłukałam, podzieliłam na różyczki. Wrzuciłam na lekko posłodzony i posolony wrzątek, gotowałam 2 min., odcedziłam dokładnie. Sałatę opłukałam i osuszyłam. Paprykę oczyściłam z pestek, pokroiłam w kostkę. Na talerzach ułożyłam porcje sałaty i kalafiora, polałam sosem i posypałam papryką.

Prosta i bardzo smaczna sałatka. Można podać samą na lunch czy kolację albo jako dodatek do dań obiadowych czy przystawkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger