Konkurs Gotuj z Sante - WYNIKI !!!

Wszyscy pewnie zabiegani przed świętami. Prawdopodobnie robicie ostatnie porządki albo krzątacie się w kuchni szykując jakieś pyszności. Część z Was na pewno w pracy, ale myśli krążą wokół świątecznych przygotowań. 

U mnie też wir świątecznego szaleństwa. Pyrka bigos, marynują się mięsa, chłodzą śledzie a ja ogarniam mieszkanie żeby wszystko było tak jak należy. A w ramach odskoczni od przygotowań przeglądałam wiele razy konkursowe zgłoszenia, myślałam, analizowałam i wybierałam...

Zgłoszeń było kilkadziesiąt, wszystkie ciekawe, większość z apetycznymi zdjęciami. Wybór miałam bardzo ciężki i ten moment jest tym, który najmniej lubię organizując konkurs. Niektóre przepisy nie zawierały dopisków, że produkt ma być marki Sante, część nie trafiła po prostu w mój gust. Poza tym mogę nagrodzić tylko 2 osoby a na wyróżnienie zasługują wszyscy.

zabawa , konkurs na przepis , laureaci , smaczna pyza , foodbloger , nagrody


Niniejszym ogłaszam, że nagrody w postaci paczek wypełnionych produktami Sante wygrywają:


Iwona - z przepis na pulpety jaglano-soczewicowe w pomidorach

oraz

Dorota W. - za przepis na Serniczki bez cukru i jajek, z mnóstwem ziaren

Gratuluje laureatkom i przypominam o jak najszybszym przysłaniu danych teleadresowych potrzebnych do wysłania nagród. Możecie przysłać je na adres - izapyzakulinska@gmail.com


zabawa , konkurs na przepis , laureaci , smaczna pyza , foodbloger , nagrody
zabawa , konkurs na przepis , laureaci , smaczna pyza , foodbloger , nagrody


Wszystkie przepisy konkursowe możecie znaleźć pod postem konkursowym - TUTAJ

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Wiem, że część osób będzie mocno zawiedziona tym, że nie wygrały, ale wierzcie mi - gdybym mogła nagrodziłabym wszystkich. 

Teraz mogę jeszcze zdradzić, że szykuję dla Was następny konkurs, w którym do wygrania będą książki. Szykujcie swoje popisowe przepisy na dania z ryb. fotografujcie świąteczne śledziki, karpie i inne pyszne rybki bo to wszystko przyda się podczas nowej zabawy.

Tymczasem życzę Wam pysznych i spokojnych Świąt

Pyza

4 komentarze:

  1. Dziękuję!!!!!
    Bardzo się cieszę bo konkurencja była bardzo mocna.
    Uwielbiam produkty Sante i często ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się cieszę. Bardzo dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę być w komisji jak będzie kolejny konkurs

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger